sobota, 5 kwietnia 2014

Metamorfoza Majki :)

Siemacie Piękne!!!

Prezentuję Wam dziś wiecznie uśmiechniętą i szaloną Maję.
18-letnią uczennicę, która na co dzień właściwie się nie maluje (poza czarną kreską w linii wodnej) i  jak sama o sobie mówi,  ma styl chłopczycy. 
Ciężko szukać u niej kolorowych strojów czy dziewczęcych dodatków.
Mówiąc szczerze namówiłam ją na tą metamorfozę, bo chciałam jej udowodnić jaką śliczną jest dziewczyną!  :) 

Zdjęcie z fleszem jest trochę prześwietlone, ale za to jak pięknie Majek tu się prezentuje!

Wcale nie chodziło mi o to, aby ją na siłę zmieniać, a raczej pokazać, że jeśli tylko zapragnie może być baaaardzo kobieca i czerpać z tej kobiecości satysfakcję. 
Chciałam dać jej takiego pozytywnego kopniaka w tyłek (tak, tak Majoza!!!) po to, by zobaczyła się moimi oczami. 





Najpierw nakręciłam Majce włosy przy pomocy prostownicy, a następnie po jednej stronie zaplotłam dobierany warkoczyk. 
Chciałam, żeby fryzura była jednocześnie dziewczęca, ale też lekko rockowa. ;)




Jeśli chodzi o makijaż postawiłam na prostotę. 
Neutralne barwy i żadnych ostrych linii, lekko rozdymione, delikatne smoky, parę kępek rzęs w zewnętrznym kąciku i pomadka w kolorze brzoskwiniowym.
Maja ma piękny kolor oczu i bardzo ładną cerę, więc dużo nie trzeba!!!





Kot na kolanach podczas makijaży to u mnie standard!


Koci pazur Majki! Grrrr!!! ;)


 Jak Wam się podoba dziewczęca Majka???

Buziaki,
M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za pozostawienie komentarza. Bardzo to doceniam :)