niedziela, 8 grudnia 2013

Makijaż "ŻONKA MIKOŁAJA" ;)

Witajcie Dziewczyny! :)


Dziś makijaż z lekkim przymrużeniem oka nazwany przeze mnie lookiem "Żonki Mikołaja." Skąd taka nazwa? Podstawowe użyte kolory - czerwień i srebrny brokat kojarzą mi się nieodzownie ze świętami. :) Może to być propozycja na dzień wigilijny, dla tych z Was, które lubią się trochę poświecić, albo nawet na sylwestra. Ja w zamyśle chciałam stworzyć prosty makijaż ala Pani Mikołajowa, który może spodobać się Waszemu partnerowi i tym samym sprawi, że będzie miał chęć na jeszcze jeden prezent... if you know what I mean. ;)




Dość wstępów, oto szybki "step by step":


1. Załamanie powieki podkreślam matowym brązowym cieniem i dokładnie rozcieram pędzlem do blendowania.
2. Na całą powiekę ruchomą nanoszę palcem błyszczący cień w kolorze białego złota.
3. Robię kreskę eyelinerem.


4. Dookoła kreski maluję srebrnym, brokatowym eyelinerem obwódkę, a następnie dodaję skośne linie.
5. Tuszuję rzęsy czarnym tuszem i doczepiam połówki sztucznych.


6. Usta pokrywam czerwonym tintem, a twarz konturuję bronzerem. 




Zbliżenie na oczko






Użyte produkty


Baza wygładzająca i udoskonalająca, Loreal Studio Secrets Professional
Podkład Maybelline Affinimat, Cream Beige
Korektor Artdeco nr 5
Puder bambusowy, Paese
Bronzer Hololulu, W7
Cień jasny brąz z paletki Sleek Respect, oraz ciemny brąz z paletki Golden Rose, cień w kolorze białego złota Essence, metal glam, golden up! 07
Eyeliner Eveline, czarny
Eyeilner srebrny MYIO, Pierre Rene
Maskara Rocket Volume, Maybelline
Połówki - rzesy Donegal przecięte na pół
Zestaw do brwi Oriflame
Tint do ust Maybelline, Super Stay 10 H Tint Gloss, 180 Lasting Pink


Kilka ujęć całej twarzy "Pani Mikołajowej" :)


















To co, czapka Mikołaja na głowę i przemieniamy się w seksowną "Panią Mikołajową"?

Cuuuudownych prezentów życzę! :P
M.


18 komentarzy:

  1. Wydaję mi się, że ten bronzer powinien być bardziej rozblendowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był :) Widać to np. na ostatnim zdjęciu. Niestety na niektórych zdjęciach wyszedł wyraźniej, na innych jaśniej. :/

      Usuń
  2. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Brakuje mi jednego w tych opisach makijażu: mianowicie zdjęć pędzli do cieni, kresek, pudru itp. Owszem piszesz ich nazwy ale lepiej by było je zobaczyć :) ... A może osobny wątek o pędzlach do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę o tym, aby napisała Pani jakich używac rozświetlaczy , twarz z rozświetlaczem wydaję się delikatniejsza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, osobiście używam rozświetlacza The Balm, Mary-Lou Manizer. Jest drogi, ale wart swojej ceny.
      Wersja ekonomiczna to wykorzystanie perłowego cienia do powiek w kolorze kości słoniowej. ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. No, no Mikołaj ma niezłą żonkę! :D Cudowny makijaż! Napatrzeć się nie mogę..
    I kolor oczu - Boski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo dziękuję za te miłe słowa i zapraszam do odtworzenia "mejkapu" - prosty i efektowny! ;)

      Usuń
  6. Masz niesamowitą tęczówkę :) to soczewki czy masz taką naturalną wielobarwność?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczka są w całości "moje" XD - niebieskie z żółtymi i brązowymi plamkami. Natura coś wymieszała. ;-)

      Usuń
  7. Makijaz przepiekny!!! Tylko kolczyki mi sie nie podobaja:( Skad ta glupia moda na krzyze w uszach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolczyki to był akurat przypadek. Siostra mnie nawiedziła w domku i stwierdziła, że jakoś tak łyso ten "mejkap" wygląda bez kolczyków, zdjęła te które miała w uszach i są sobie u mnie. :P

      Usuń
  8. Czym są robione zdjęcia? Nie mogę się napatrzeć, pięknie sfotografowany makijaż:) A właśnie myślę nad zakupem nowego aparatu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu mój aparat to żadna rewelacja, choć do normalnego użytku "domowego" jest bardzo ok. To kompakt od Sony, o taki >>> http://www.sony.pl/product/dsc-h-series/dsc-hx200v. Żadna tam lustrzanka za grubą kasę... Na moje potrzeby wystarcza, może kiedyś zaszaleję i kupię coś z jaśniejszym obiektywem (1,8 lub 1,4 och!), ale na tą chwilę mnie nie stać.

      Usuń

Dzięki za pozostawienie komentarza. Bardzo to doceniam :)