poniedziałek, 25 listopada 2013

Makijaże dzienne - przegląd.

Hej dziewczyny! :)

Pomyślałam, że fajnie by było pogrupować moje dotychczasowe makijaże i w takiej formie Wam je zaprezentować na blogu. Jest spora grupa nowych osób (Co mnie bardzo cieszy! :) WITAJCIE!), która być może jeszcze ich nie widziała, gdyż zamieszczane były do tej pory jedynie na fb. Troszkę szkoda by mi było, gdyby zostały zapomniane.
Może znajdziecie wśród nich inspirację dla siebie, a jeśli któryś look przypadnie Wam do gustu, możecie dać temu wyraz w komentarzach na dole, a wtedy postaram się zrobić do niego krok po kroku wraz z listą produktów ^.^
Oczywiście dla osób, które prawie się nie malują niektóre z zaprezentowanych makijaży mogą się wydawać zbyt mocne na dzień, jednak dla mnie (a wyrażam tu swoją subiektywną opinię) są jak najbardziej dzienne.;)

Kolejność prezentacji jest przypadkowa.

Makijaż nr 1 - migoczące powieki i neutralne usta, idealny zestaw gdy po pracy chcemy się pobawić ;)





 Makijaż numer 2 - zgaszony fiolet i róż, romantycznie i dziewczęco






Makijaż numer 3 - rozbielone złoto i brzoskwinia, które ocieplają twarz





Makijaż nr 4 - brązy na oku, różowe usta







Makijaż nr 5 - rozświetlone oko z odrobiną turkusu, zaróżowione policzki i usta





Makijaż numer 6 - miedź na oczach i ustach, roztarta cieniem kreska





Makijaż nr 7 - turkusowy akcent na dolnej linii, kreska na górnej i usta nude






Mam nadzieję, że łatwiej przegląda Wam się makijaże zgrupowane razem w jednym poście. Planuję zrobić podobnie z pozostałymi. ;) Nietrudno zauważyć (już po pierwszej grupie), że jestem fanką "kresek" czy to robionych eyelinerem, czy ciemnym cieniem. Tak już mam :P

Czekam na Wasze komentarze i wyłonienie kandydata do kolejnego "step by step"!!!

Buziaki, M.




11 komentarzy:

  1. Katarzyna J. Markiewicz25 listopada 2013 03:11

    3, 4, 5 <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. 4 i 6! Najlepsze ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie będę pisać, które sa najlepsze bo wszystkie wymiatają!! Jesteś super zdolna, utalentowana i masz przepiękna urodę. Wpadłam w zachwyt nad Twoim blogiem aż do tego stopnia ze jestes na liście blogów na moim blogu!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zaniemówiłam z wrażenia po przeczytaniu Twojego komentarza. :-D Pięknie Ci dziękuję za te miłe słowa. Dopiero zaczynam jako "blogerka" i mam nadzieję, że się nie zawiedziesz. W pewnością będzie tu coraz ciekawiej. ;-) A ja z chęcią zajrzę również do Ciebie. Pozdrawiam :-*

      Usuń
    2. Piękny makijaż nr 2, bardzo subtelny, i bardzo interesują mnie cienie jakich użyłaś, matowe.. piękne. Byłabym wdzięczna za kilka wskazówek. No i jaki podkład został tam użyty? pozdrawiam serdeczne

      Usuń
    3. Witaj. Szczerze mówiąc robiłam ten makijaż już tak dawno, że nie pamiętam czego dokładnie użyłam. Serio! 😄

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten ostatni. Ale obróbka graficzna trochę zbyt "razi" w oczy moim zdaniem.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię. :-) Na pewno wezmę to pod uwagę. ;-)

      Usuń
  5. Wszystkie mi się podobają ale najbardziej nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za pozostawienie komentarza. Bardzo to doceniam :)