piątek, 22 listopada 2013

Powitanie + propozycja makijażu andrzejkowego/ sylwestrowego :)

Witajcie po raz pierwszy na moim blogu! :D
Dotychczas publikowałam swoje prace jedynie za pośrednictwem strony na "fejsbuczku" pod nazwą MAKE UP YOUR MIND (jeśli ktoś czuje taką potrzebę to zapraszam do zobaczenia i polubienia), na której możecie zobaczyć moje poprzednie dokonania. ;) Jednakże ze względu na wciąż rosnące zainteresowanie i coraz większą ilość pytań doszłam do wniosku, że prościej będzie założyć bloga. Uznałam, że taka forma będzie wygodniejsza zarówno dla mnie, jeśli chodzi o dzielenie się moimi uwagami i poradami, jak również dla moich odbiorców, jeśli chodzi o przejrzyste przeglądanie moich postów. Mam nadzieję, że taka forma się spodoba i będziemy sobie "blogować razem." ;)

Wrzucam więc pierwszą "dziewiczą" fotkę na blogu, która wczoraj pojawiła się na fb, a niebawem postaram się dorzucić do niej mały STEP BY STEP.


Buziaki, M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za pozostawienie komentarza. Bardzo to doceniam :)